#BusinessJournalChallenge

Dit personlige, professionelle brand

30 spørgsmål, der hjælper dig med at udvikle dit personlige brand

01 | Beskriv din business i 6 ord
02 | Beskriv din personlighed i 6 ord
03 | Hvem er du, hvis du var en bil
04 | Hvordan er du, hvis du skruer op
05 | Hvordan inspirerer du andre
06 | Hvad vil du gerne anerkendes for
07 | Giv dig selv en sjov titel
08 | Hvilke tre værdier navigerer du efter
09 | Hvilke tre farver, der matcher dig
10 | Din dresscode
11 | Hvad gør du, der gør dig spændende
12 | Din UVP – unique value proposition
13 | Din USP – unique selling proposition
14 | Hvad kan dine kunder bedst lide ved dig
15 | Hvorfor kommer dine kunder igen

16 | Hvordan provokerer du andre
17 | Hvilke kompetencer kombinerer du
18 | Hvad må dine kunder ikke vide om dig
19 | Hvad vil du gerne være bedre til
20 | Beskriv din drømmekunde
21 | Tre navngivne kunder du gerne vil have
22 | Hvilken type kunder vil du undgå
23 | Hvordan er dit website unikt
24 | Hvordan er dit nyhedsbrev unikt
25 | Hvordan er din blog unik
26 | Beskriv dit drømmekontor
27 | Hvem er din rollemodel
28 | Hvem er din wonderwoman
29 | Hvem er din superman
30 | Hvordan er dit brand statement

Udfordrende spørgsmål til dit personlige brand

En #businessjournalchallenge udfordrer dig til at tænke over ting, du måske ellers ikke er opmærksom på. Det kan hjælpe dig til at skabe forandring, udvikling eller stabilitet. I din business eller karriere

Du får en række spørgsmål. Det er op til dig, om det skal være en skriveøvelse, en tegneøvelse eller lignende.

Denne #businessjournalchallenge udfordrer din professionelle identitet – dit professionelle brand.

Der er 31 spørgsmål. Et hver dag i måneden, hvis du vil have god tid til at overveje de forskellige spørgsmål. Men der er naturligvis intet i vejen for, at du svarer på dem alle på én gang.

Du kan med fordel udfordre dig selv på emnet, hvis din markedsføring trænger til at blive mere personlig? Eller hvis du bare har lyst til at teste, om det er på tide at støve dit gamle brand af og genopfinde dig selv.

Når du har været igennem udfordringen, vil du sandsynligvis være blevet bedre til at bruge dit website, din blog, dine nyhedsbreve, dine sociale medieprofiler – på en mere spændende og personlig måde. På en unik måde. På DIN måde.

Vær forbedt på, at flere af spørgsmålene kan være så svære at finde det rigtige svar på. Måske er du nødt til at overveje dem flere gange, før du har fundet de svar, du kan mærke er de helt rigtige for dig.

Spørgsmålene handler om din profesionelle personlighed og du skal derfor overveje spørgsmålene med tanke på din business, din markedsføring og dine kunder.

Bullet Journals for Business er en gruppe på Facebook til dig, der bruger bullet journal til at udvikle din business. Skrue op for dit personlige brand. Skabe work-life-balance. Og have det sjovt imens.

Pin It on Pinterest